Dominiu d’Hades 2.0

Coses qué facer enantes qu’una tesina

Milenta ácaros na tu almohada

Nun tengas mieu. Tan ehí, pero nun llegarás a sabelo o a date cuenta. Toi llendo a Bill Bryson nel llibru “Una breve historia de casi todo”. Nesti momentu dexóme preocupa esti tema y punxe cara de “ouch”, eché-y una güeyada a la almohada y plantéeme que tenía de mercar otra. Ye igual, nun puedes fuxir d’ellos. Equí ta el fragmentu:
“Casi todos los seres vivos son pequeños y pasan fácilmente desapercibidos. En términos prácticos, esto no siempre es malo. No podrías dormir tan tranquilo si tuvieses conciencia de que tu colchón es el hogar de casi dos millones de ácaros microscópicos, que salen a altas horas de la noche a cenar tus grasas sebáceas y a darse un banquete con todos esos encantadores y crujientes copos de piel que desprendes cuando te mueves en sueños. Sólo en tu almohada puede haber 40.000. (Para ellos, tu cabeza no es más que un enorme bombón aceitoso.) Y no creas que cambiar el forro de la almohada cambiará las cosas. Para alguien de la escala de esos ácaros, el tejido de la tela humana más tupida es como las jarcias de un barco. De hecho, si la almohada tiene seis años (que parece que es más o menos la edad media de una almohada), se ha calculado que una décima parte de su peso estará compuesta de <>, según la persona que efectuó el cálculo, el doctor John Maunder, del Centro Médico Entomológico Británico. (Pero al menos son tus propios ácaros. Piensa encima de qué te acurrucas cuando te metes en la cama de un hotel.) Estos ácaros llevan con nosotros desde tiempos inmemoriales, pero no se descubrieron hasta 1965”.

Ya quedé a gustu. Nun podía ser que yo fuere a dormir a la cama colos mís 2.040.000 ácaros (aprox.) y tú nun sepas que tan ehí. Ye una jodienda, sí, pero ye verdá. Nun voi consentir enxamás que dalguien me diga que tá too deprimíu porque tien que dormir solu. Un noviu na cama ye, en cantidaes exactes, una nimiedad al llau de tola vida que suaña contigo toles nueches.

Agora entrúgome: esi colchón que tiré fae un mes y que llevaba conmigo dende que yo tenía tres años…  ¡Oh, oh! ¡Holocaustu, xenocidiu acaril!

Ye demasiao tarde. La neurona ta off.  Esti ye el contestador automáticu de Natalia, dexe el so mensaxe dempués de la seña… -o donde pon No Comments- Piiiiip…

Xineru 28, 2009 - Posted by | General

1 Comentariu »

  1. Tarás contenta, a ver cuántes selmanes tardo n’escaeceme d’esto antes de poder durmir tranquilu xPPP

    Comentariu por ún | Xineru 28, 2009 | Responder


Leave a comment